Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

 

Kera.net je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje Kera.net d.o.o., Mladinska ulica 15, 8250 Brežice, matična št.: 3629767000, davčna št.: 60875968, in je hkrati ponudnik e-storitev. 

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni upoštevajoč Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakon o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) ter Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in urejajo poslovanje med spletno trgovino Kera.net in kupcem.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika (v nadaljevanju tudi: kupca, naročnika) in trgovine ter urejajo poslovni odnos med njima. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnem mestu Kera.net.

Kupca in ponudnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.


POMOČ UPORABNIKOM 

Če potrebujete dodatne informacije ali pomoč pri spletnem nakupu, dostavi, uporabi spletne strani ali vračilu blaga, nas lahko kontaktirate na:

  • E-naslov: info@kera-net.si
  • Telefon: 041 643 490

Za vse informacije glede oddanega naročila se prosimo, sklicujte na št. naročila, ki jo najdete v prejetem obrazcu za potrditev naročila.

Spletna trgovina za oddajo naročil deluje 24 ur na dan, vaša naročila pa so v fizični obdelavi v času delovnika fizične trgovine Kera.net, od ponedeljka do petka od 8.00 do 19.00.


POSTOPEK IZVEDBE NAROČILA 

V spletno trgovino Kera.net se za nakup ni potrebno prijavljati, lahko pa to storite, če želite ustvariti svoj račun. Če želite opraviti zgolj nakup, morate le vpisati zahtevane podatke ob oddaji naročila.

Ko v razdelku Trgovina izberete željeni izdelek, sledite navodilom. Ta vas po korakih vodijo od izbire artikla in količine, do vnosa potrebnih podatkov za dostavo in plačilo ter končne potrditve naročila. 

Naročila ni mogoče zaključiti, če ne obkljukate možnosti, da ste prebrali oz. ste seznanjeni s Splošnimi pogoji poslovanja.

Naročilo nakupa je opravljeno, ko na vaš vneseni e-naslov prejmete potrditev naročila, ki vsebuje podatke o naročilu, dostavi in plačilu.

 

SPREMEMBE IN ZAMUDE PRI SPLETNEM NAROČILU

  •  V primeru, da artikla ni več na zalogi ali zaradi napačnih cen, ki lahko nastanejo pri vnosu, si podjetje Kera.net d.o.o. pridružuje pravico do zavrnitve naročila, o čemer boste obveščeni v najkrajšem možnem času.
  • V primeru zamud pri dobavi vas bomo o novem dobavnem roku obvestili preko elektronske pošte ali telefona.
  • V primeru kakršnih koli nejasnosti ali sprememb vas bomo kontaktirali preko kontaktne številke ali elektronskega naslova, ki ste ga vnesli ob naročilu.

 

PREKLIC NAROČIL

Kupec lahko naročila brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronske pošte, s katero je obveščen, da je bila pošiljka predana dostavni službi, ali da je naročilo pripravljeno za prevzem. 

Obvestilo o preklicu naročila lahko odda na elektronski naslov info@kera-net.si, kjer mora navesti številko naročila in svoje podatke.


CENE V SPLETNI TRGOVINI

Vse cene so v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).

Stroški dostave niso vključeni v ceno.

Spletna cena velja izključno pri nakupu v spletni trgovini. Cene v spletni trgovini se lahko razlikujejo od cen v fizični trgovini.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s tukaj navedenimi načini plačila, pod navedenimi pogoji.

V izjemnih primerih se lahko zgodi, da je cena artikla napačna ali se spremeni med obdelavo naročila, v teh primerih bo Kera.net naročnika o tem takoj obvestil na posredovan e-naslov in mu omogočil odstop od nakupa, ki ga mora kupec pisno sporočiti na ponudnikov naslov ali na kontaktno e-pošto v zakonskem roku 15 dni.

 

VELJAVNOST PONUDBE

Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Slike so lahko simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Cene ponudbe veljajo 3 dni.


KUPOPRODAJNA POGODBA IN IZPOLNJEVANJE OBVEZNOSTI

Kupoprodajna pogodba med Kera.net in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko Kera.net kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom/predmetom sporočila: Vaše naročilo z dne mesec xx, xxxx). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika storitev kot za kupca. 

Kot kupec velja oseba s podatki, ki so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena pri ponudniku in ustrezno varovana.

Podjetje mora izpolniti svoje obveznosti iz pogodbe v roku trideset (30) dni od sklenitve pogodbe, razen če se stranki nista dogovorili drugače. 

Če podjetje ne more izpolniti svoje obveznosti, ker blago ni na razpolago ali ker ni pogojev za opravljanje storitve, mora podjetje o tem takoj obvestiti potrošnika in mu vrniti vsa opravljena plačila, najkasneje v petnajstih (15) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA 

O nameravanem odstopu od pogodbe nas mora kupec v zakonsko določenem roku (15 dni) obvestiti pisno na naslov Kera.net, Mladinska ulica 15, 8250 Brežice ali na e-naslov info@kera-net.si.

Pošiljka mora biti vrnjena s priporočeno pošto na stroške kupca in ustrezno odpremljena (zavarovana pred poškodbami). Vrnjeni pošiljki mora biti obvezno priložen račun. 

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V primeru dostave na naše stroške vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo.

Po 43.č členu Zakona o varstvu potrošnikov (ZvPot) ima pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, potrošnik pravico, da v petnajstih (15) dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Če je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena ZvPot, teče petnajstdnevni rok za uveljavljanje pravice od dneva, ko je potrošnik sprejel blago. 

Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini (nepoškodovano, ni znakov uporabe) odposlati podjetju v petnajstih (15) dneh po sporočilu podjetju o odstopu od pogodbe, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti opravljeno plačilo za artikel, vendar ima pravico odšteti znesek stroška poštnine. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v petnajstih (15) dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe.


PRAVICE IZ NASLOVA STVARNE NAPAKE

Napaka je stvarna:

  • Če  stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • Če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • Če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • Če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja NA TEJ POVEZAVI


Uveljavljanje stvarnih napak

Kupec mora podjetje Kera.net o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le – te, obvestiti v roku dveh mesecev, od kar je bila napaka odkrita, na e-naslov info@kera-net.si, ter omogočiti pregled izdelka. Za stvarne napake, ki se pokažejo po obdobju dveh let od izročitve, ne odgovarjamo. Po pregledu izdelka bomo bodisi:

  • Odpravili napako
  • Povrnili del plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • Izdelek z napako zamenjali z novim brezhibnim izdelkom
  • Povrnili celotno plačano kupnino

Pravice iz naslova stvarne napake (37. – 37.č člen Zakona o varstvu potrošnikov) lahko kupec uveljavlja pri prodajalcu osebno (o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo) ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena. Ob tem mora priložiti račun ter pisno obvestilo o napaki, v katerem jo natančno opiše. Prodajalcu mora omogočiti, da artikel, ki je predmet uveljavljanja pravice, pregleda.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.


NAČIN PLAČILA

Možni načini plačila v spletni trgovini Kera.net.:

  • Plačilo z bančnim nakazilom po predračunu
  • Paypal

 

DOBAVNI ROK

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-5 delovnih dni.

O dobavnem roku za izdelke, ki niso na zalogi, vas bomo po vašem povpraševanju pisno obvestili.


PREVZEM BLAGA

Kupec lahko izbere med naslednjimi možnostmi prevzema:

  • Osebni prevzem na sedežu podjetja Kera.net d.o.o.
  • Dostava na željeni naslov preko Pošte Slovenije

Pogodbeni partner za pošiljanje blaga je Pošta Slovenije, vendar si podjetje Kera.net d.o.o. pridružuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnil bolj učinkovito.


STROŠEK DOSTAVE

V kolikor pri posameznem produktu ni označeno drugače, velja naslednji cenik dostave glede na težo paketa:

 

  • do 2 kg – 3,90 € z DDV
  • 2 do 10 kg – 5,90 € z DDV
  • 10 do 30 kg – 8,90 € z DDV
  • 30 do 100 kg – 19,90 € z DDV
  • 100 do 300 kg – 29,90 € z DDV
  • 300 do 1000 kg – 49,90 € z DDV

Dostava blaga se izvaja pod pogoji Pošte Slovenije in krije stroške priprave in dostave do vhoda v stavbo. Morebitne dodatne storitve so predmet samostojnega dogovora med kupcem in Pošto Slovenije ter se plačajo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.


VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil. 

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani ali pokazani tretjim osebam.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, računov in ostalo potrebno komunikacijo ter morebitno občasno pošiljanje informativnega/oglasnega gradiva.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla svojega e-poštnega naslova.

OGLASNA SPOROČILA 

Oglasna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
  • pošiljatelj mora biti jasno razviden
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne.
  • željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati

 

Oglasna sporočila lahko prejemate, če ste opravili nakup v naši spletni trgovini. Uporabnik se lahko kadarkoli pisno odjavi od prejemanja informativnega/oglasnega gradiva tako, da na kontaktni e-naslov ponudnika info@kera-net.si ali naslov trgovine Mladinska ulica 15, 8250 Brežice pošlje sporočilo z zahtevo po prenehanju prejemanja omenjenega gradiva in navede kontakte, na katere to gradivo prejema.

KOMUNIKACIJA

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Vsebino, objavljeno na spletni trgovini Kera.net, je dovoljeno uporabljati in deliti le v nekomercialne namene. 

Kljub temu, da si prizadevamo za sprotno posodabljanje spletne trgovine, artiklov in dobavnih rokov, se lahko zgodi, da se podatki o lastnostih artiklov, njihovi ceni, ali dobavi spremenijo preden uspemo popravke vnesti v spletno trgovino. V takšnem primeru vas bomo obvestili o spremembah in vam omogočili zamenjavo naročenega artikla ali odstop od naročila.

Vse cene in roki dobave so veljavni šele, ko je naročilo potrjeno.

Ob ponovni dobavljivosti artikla, ne jamčimo iste cene, kot je bila pred umikom iz prodaje.

Fotografije, objavljene na spletni trgovini so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka, kljub temu, da se trudimo zagotavljati natančne fotogafije.

Pridružujemo si pravico do tiskarskih napak.

Pridružujemo si pravico, da splošne prodajne pogoje spremenimo kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 

PRITOŽBE

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Ponudnik mora v petih (5) delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. 

Vašo pritožbo lahko oddate na naslov info@kera-net.si ali pisno na Kera.net, Mladinska ulica 15, 8250 Brežice.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Hvala za vaše zaupanje!